ראה"ע ירושלים משה ליאון: "חושב שיש קונצנזוס סביבי"

אבי יעקב 1 Comment on ראה"ע ירושלים משה ליאון: "חושב שיש קונצנזוס סביבי"

ראש עיריית ירושלים משה ליאון ב'עניין מקומי' עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "ירושלים היא העיר הכי מדוברת לא בישראל אלא בעולם. בבחירות הקודמות היה מועמד חרדי אבל למרות זאת רוב גדולי ישראל תמכו בי. הרגשתי את הברכות לכל אורך הדרך גם בתוצאה אבל בעיקר במילוי התפקיד. אני חושב שכולם מרוצים ממני"

המועמד משה ליאון צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ירושלים משה ליאון ב'עניין מקומי' עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "ירושלים היא העיר הכי מדוברת, הייתי בחו"ל וכולם מכירים אותה. אנחנו עושים הכל, ןאני באופן אישי שכל הפרויקטים של התחבורה יסתיימו בזמן. אלו פרויקטים של מיליארדים, והיא תצא ראשונה מהפקקים אחרי שהרכבת הקלה החדשה תצא לדרך"

"יש נזקים ענקיים מההפגנות נגד בניית הרכבת, אין לי הרבה מה לעשות חוץ מלצעוק. ישבתי עם המארגנים, אמרתי להם שזה כבר מעשה עשוי – הרכבת תצא לדרך, אלו סתם נזקים וחילול ה" אמר ליאון והצהיר: "אני מתמודד לקדנציה נוספת ואני מתכנן לנצח. מתחילת הקדנציה אני נערך לזה, ליברמן תמך בי באותה מידה שהחרדים תמכו. אני לא קשור היום, ולא הייתי קשור אז – הייתי חבר, אבל אין קשר בינינו".

"בבחירות הקודמות היה מועמד חרדי אבל למרות זאת גדולי ישראל החרדים תמכו בי. הרגשתי את הברכות לכל אורך הדרך, לא זקוקים לסיכומים עם המפלגות – אני חושב שכולם מרוצים. לא יודע על מישהו שמתמודד נגדי ואני מעורה בציבור. אני בא עם הרבה קבלות למען תושבי ירושלים, אני דואג לכולם ואני חושב שיש קונצנזוס סביבי".

האזינו

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ליאון , לך הביתה ! נכשלת בגדול !! 5 שנים של סחבת והוצאת נשמה יתירה בכביש בר אילן . כל העיר פקוקה בגלל סחבת פלצנית שאתה ונציגך מושכים את הזמן, שלא יהיו לך טענות על הקנאים והסיקריקים , כבר 2 הרוגים כתוצאה חוסר בטיחות משווע באיזור תנובה וכדורי אברך שנפצע קשה כשחצה את הכביש מול גור,אוטובוס שדרדר במורד בריינגס על אבן ביטון ובנס לא היו נפגעים. הכל בגלל שכל חברה זכיינית פותחת וסוגרת ופותחת וסוגרת כמו ריצרץ את התעלות בכביש יכולתם כבר לסיים לפני שנתיים , כולם צריכים לעשות כסף על חשבון משלם הארנונה . אז יעלה לך הביתה ! חוץ ממוזיקה ותרבות אתה לא עושה כלום . כל העיר בית משוגעים בכבישים פקקים מטורפים כל דקה נסיעה הופכת לשעה נסיעה . מופעי תרבות וזוהמה התרתם לבוא בקהל ודל. ואחז יש לכם טענות לקנאים ? שיחריבו את כל העיר ותלך הביתה יפה חצי שעה קודם ומעניין מישהו ראה ב4 שנים אחרונים איזשהו נציג חרדי בעירייה ???? חכו יש בחירות מחרתיים ומרנן ורבנן יורו לבחור ולסתום את האף